هزینه نوشتن مقاله از پایان نامه | استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکتری

هزینه نوشتن مقاله از پایان نامه | استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکتری

استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکتری

استخراج مقاله از پایان نامه آخرین گام پس از اتمام انجام رساله دکتری و یا پایان نامه ارشد می باشد که دانشجویان پیش از فارغ التحصیلی و یا پس از اتمام دوران تحصیل خود به آن می پردازند. بسیاری از دانشجویان جهت اخذ مجوز دفاع از رساله و یا گرفتن نمره مقاله اقدام نوشتن مقاله از پایان نامه خود می نمایند. استخراج مقاله از پایان نامه دارای اصول خاص خود می باشد. مهمترین نکته ای که در کیفیت یک استخراج خوب تاثیر گذار است سطح انجام پایان نامه می باشد. به طور ساده اگر متن پایان نامه شما اصولی و خوب نگارش شده باشد مقاله مستخرج شده عالی خواهد بود. اگر نه شما در امر نوشتن پایان نامه خود و یا انجام رساله خود کوتاهی نموده اید مقاله که استخراج می گردد آبکی خواهد بود. در استخراج مقاله شما می توانید همان اصول مقاله نویسی را پیش گرفته و نکات آن را رعایت نمایید. در بخش های قبل به طور مفصل در ارتباط با نحوه انجام مقاله خوب بحث نموده ایم شما می توانید با مراجعه به این مطالب با نحوه استخراج مقاله از پایان نامه آشنا شوید.

هزینه نوشتن مقاله از پایان نامه

هزینه نوشتن مقاله از پایان نامه به عوامل مختلفی بستگی دارد. هزینه نوشتن مقاله از پایان نامه دانشجویانی که فقط استخراج می خواهند متفاوت و پایین تر از دانشجویانی هست که حین استخراج درخواست آپدیت مقاله خود را نیز دارند. در کل مهمترین عامل موثر در هزینه نوشتن مقاله از پایان نامه سطح مقاله و مجله ای که مقاله قرار است در ان پذیرش شود، می باشد. دانشجویانی که قصد تبدیل پایان نامه به isi را دارند به مراتب باید هزینه بیشتری نسبت به دانشجویانی که قصد نگارش مقاله کنفرانسی دارند، بپردازند. مگر اینکه سطح پایان نامه  و رساله دانشجو بالا بوده و نیازی به ادیت مقاله نباشد در این صورت هزینه استخراج ثابت خواهد بود.

علاوه بر سطح کار و محل ارائه، رشته  و زمان دانشجو نیز در هزینه تاثیرگذار است. در ادامه هزینه نوشتن و استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکتری به تفکیک رشته ارائه شده است. با ما همراه باشید.
هزینه استخراج مقاله از پایان نامه در رشته های علوم انسانی مانند مدیریت، حقوق، فلسفه، روانشناسی، علوم قران و حدیث و غیره در مقطع ارشد حدودا 700 الی 900 تومان می باشد و در مقطع دکتری نیز قیمت  نوشتن و استخراج مقاله از رساله 1200 الی 3 میلیون تومان می باشد.

در رشته های فنی و مهندسی مانند عمران، برق، کامپیوتر و غیره قیمت  نوشتن و استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکتری به ترتیب 800 الی 1200 برای ارشد و 1800 الی 3200 برای مقاطع دکتر ی می باشد.

موارد ذکر شده در کل هزینه استخراج خالی می باشد و در صورت نیاز به ادیت باید توافق جداگانه ای صورت گیرد. در کل استخراج مقاله از پایان نامه بدون شرط پذیرش می باشد چراکه نگارش پایان نامه توسط خود شما صورت گرفته است و اگر احدی به شما قول داد تا مقاله استخراج شده از رساله و یا پایان نامه شما را در مجله معتبری پذیرش می گیرد و یا به صورت تضمینی کار میکند. به این فرد شک کنید چراکه قصد کلاهبرداری از شما را دارد.

این ها بخشی از نکات کالی در ارتباط با هزینه نوشتن مقاله از پایان نامه می باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز به مشاوره در زمینه استخراج  مقاله از پایان نامه با ما در ارتباط باشید.
 

۱۴۰۰/۱۲/۱۹
|
سینا
اکسپت و
مقالات مرتبط
معرفی پایگاه علمی اسکوپوس

معرفی پایگاه علمی اسکوپوس

پایگاه علمی اسکوپوس برای علاقه مندان به [...]

۱۴۰۳/۰۱/۱۰
|
سینا
نحوه نوشتن مقاله ادبی

نحوه نوشتن مقاله ادبی

نوشتن مقاله ادبی نکات خاص خود را دارد. در این بخش از آموزش نوشتن [...]

۱۴۰۲/۱۲/۲۴
|
سینا
نکات مهم پیرامون مقاله نویسی

نکات مهم پیرامون مقاله نویسی

چگونه اعتبار یک مقاله سنجیده می شود؟ و افیلیشن چیست؟ دو موضوع مورد بحث در این بخش می باشد. خواننده در انتها [...]

۱۴۰۲/۱۲/۱۸
|
سینا
تیتیر های داغ
بیشتر
برگزاری آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز - آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز در ادامه ارائه شده است. [...]

۱۴۰۲/۱۲/۰۳
|
ابن سینا
اخبار پژوهشی کشور

اخبار پژوهشی کشور | 1402

همراه ما باشید با آخرین اخبار پژوهشی کشور در بهمن ماه 1402. [...]

۱۴۰۲/۱۱/۱۱
|
ابن سینا
جدیدترین اخبار علمی کشور

جدیدترین اخبار علمی کشور - ابن سینا

جدیدترین اخبار علمی کشور را می توانید اینجا در وبسایت آکادم [...]

۱۴۰۲/۱۰/۱۸
|
ابن سینا
آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور | تمدید ثبت نام کنکور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور در ادامه به حضورتان ارائه می گردد. [...]

۱۴۰۲/۰۹/۱۵
|
ابن سینا
آخرین اخبار کشور

اخبار علمی - پژوهشی کشور

در این بخش نظر شما را به گزیده از اخبار علمی - پژوهشی کشور جلب می نماییم. [...]

۱۴۰۲/۰۸/۲۹
|
ابن سینا
به ما بپیوندید
بیشتر
آموزش پایان نامه
تلفن: 02128422160
شماره موبایل: 09104742571
اهداف ابن سینا
آموزش پایان نامه
آموزش چاپ مقاله
آموزش اکسپت مقاله
چاپ کتاب